+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


SEDEHH :'((
Thursday 31 March 2011 | 01:28 | 0 like it
hum .. aku syg gelagela lah nan buda tuhh :( ERR .. akuu citee dr slmam jeaa lahh . smlam ad KOKO , akuu HEPY kann bub smlam is BOLING . dapad tenok dea . cegu pulak kate ad CERAMAH . pehh ! kalau aku tau ad mnde neh aku tkna g lahhh . hum . thenn buda CHICKEN DANCE pulak . aiyakk ==" p aku tk buadd ehh , tk munken aku buad . HAHA . aku tenok jea buda lakii kelas akuu menarii CHICKEN DANCE tuhh . andd tenok 'DEA' jugakk lahh , ngee :) but aku dapad nampa dea jugakk kan kan ? :) HEE . thenn harii neh pulakk , nampa dea 2 kalii gtuh kud ? kadd kantin , akuu nak beli mkanan . msee akuu dh belii , 'DEA' nakk g tempatt yung 'DEA' slu dduk tuh . 'DEA' ad lalu tempat yungg akuu diri tuh . bub aku BENGANG nampa dea , aku pusingg lah badan akuu pandang tempat lenn . HEE . but hatii nak tenok dea kann kann :) p tk ap lahh . tenok dr jauh-2 dh puas dh . HEHE . membe aku kate 'DEA' asyk tenok akuu , mcm ad mnde nk skap . HUM . thenn wktu KH , akuu g lahh mkmal enta lahh . LUPE ==" mse aku kuaa dr kelas akuu , kelas 'DEA' pulakk nk g dewan t;buke . ERR . lepas 'DEA' dh jalan , aku nan membe-2 akuu pun g lahh mkmal . masukk makmal tuhh , tempat aku pulakk dapad nampa 'DEA' . HEE . hepyy lahh kann kann (; siked-2 pandang 'DEA' . NGEE . suke hatii aku lahh kann nak pandang 'DEA' ke ap ke . :P walaupun dea tk pandangg tempat nehh aku puas lahh sapad tenok 'DEA' tuh 2 masee :DD . hum . thenn c LUQMAN tuhh , nk ajee aku tembakk dea . LUQMAN gtau 'DEA' akuu ad tulis name 'DEA' dekad KAD MENU yungg ceguu KH akuu suruh ite buadd tuh . haishh ==" LUQMAN pun gtau cegu ZAHARAH akuu mnad kadd 'DEA' . ee , geram sehhhh . dah lahh cegu ZAHARAH ad ajaa kelas 'DEA' jugakk . heishh . cite sampai sini jea lahh . ttbe akuu dh nges . tktau kenape . hatii akuu mcm sakedd pulakk sebub 'DEA' . tk bule bhentyy . jujo aku skap , aku tk pena syg kan ssurg cumnehh . dr td akuu asyk nges . nk bhenty butt tk bule pulakk . ERR . aku sygg 'DEA' lahh . aku tktau smpai bilee aku bulee tahann ); . aku CINTAKAN 'DEA' arr :( nakk tauu tk ? akuu ad gune pisau lipat tuk tulis name dea kadd due-2 tanan akuu , kadd tapak tanan aku yung sblah kanan andd kaki aku yung sblah kanan . HUM ... :'( akuu akan SINGLE sampaii aku dapad kann deaaaaaaaa !


Older Post | Newer Post