+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


MENYESAL :(
Tuesday, 15 March 2011 | 22:51 | 0 like it
err .. tk pena aku jumpee buda macam dea nehh :( . first-2 akuu enadd dea tuhh baikk . sebub dea tuhh membee ex akuu . ukeyyy , akuu layann lahh dea kadd fb . thenn itee dah tenall lamee jugakk lahh . smalam dea mntaa numbuu akuu . WELL , akuu kann enadd dea tuh baikk kann . lagii pun dahh lamee dah tenal dea . so aku bg jea lahh numbu aku kadd dea . thenn smalam dea suruhh aku col deaa . akuu coll lahh buda tuhh . GRR . tau tak dea kate apee ? dea katee , dea nak g rumaa akuu . then dea nak men denan akuu . * paam paam jea lahh :( ERR .. aku terus bgangg . taktau nak buad apee . macam nakk matii kann nfun akuu . BUT t dea syak pape pulakk . :( macam anee nehh . smalam aku skap nan dea pun macam tk lyan dea sanad . akuu asyk skap ' um , enta lah , ' * akuu memang BENCII buda yungg GS . GRR . MENYESAL ! tk penaa akuu tenee macam nehh . eee . SERABAII !! tak sukee wehh . huh . SUMPAH aku tak akan lyan dea lagii ! buda-2 fb pun tk kan aku caye lagii :( . GRR . geram geram ! HUM :( aku PELIK nan perangaii dea tuhh . tk malu pulakk kalau dea skap cumtuh kad akuu ? BUDA GS MEMANG PELIK ! huh . dea anggap akuu neh TK AD MARUAH ape ? nak aku men denan dea . wehh , akuu tk lahh seBODO macam pumpan lenn yung macam BOHSIAA tuhh . akuu masehh BELAJA . tk ad mase nak layann mnde-2 tuhh . aku maseh FOM2 , aku tak lahh SEBESA kw p aku masehh ad utaks untuk pikee . akuu pike lahh pasall FUTURE akuu . tk lah macam kw , GS gelaagelaa . FUTURE kw pun enta nk jd apee . yungg kw tau cumee mnde-2 yungg TIDAK BERFAEDAH . lepas neh SUMPAHH akuu tk kan layan kw lagii . BUDA GELAA ! macam lahh aku neh BOHSIAA . wehh , PLISS LAHH . akuu tk sukee denan mnde-2 tuhh lah wehh . kw nk sanad jd BOHJAN , g lahh . tkyahh nak ajak aku buad sumee neh ! GRR . HATEYOUSODAMNMUCH !!!!


Older Post | Newer Post