+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


ite dah ukey balekk :)
Friday 4 March 2011 | 11:09 | 0 like it
aku sanggup buad wan benci kad aku just bub aku nak setiaa denan iezat :( . aku macam tk dapad lupe kan dea p aku sayang kan iezat jugakk . isk isk isk . nape bule jd macam nehh ? rase nyeee , wan dah benci aku . um , tk ap lahh . saba jea lahhh , hum :) andd . aku denan iezat dh ukey balek :D . hepy nyer . mase aku tena mcet denan dea , ttbe jea aku t'teto . hee . iezat enad aku tkna layan dea ;( . mane ad tkna layan . tk munken lahh . aku sayang dea tauk . ILYSDM ! hee =) thenn aku tene kuaa makan , tk bule asyk pgang nfunn . so tk dapad mcet denan dea untuk 3 jan gtuh lahh . iezat enad aku dah tk sayang dea ag mase tuh . ADUYAII ==" . naseb bek membe bek aku tlung aku denan dea tuk ukey balekk . ahaks . ite bule start GADOGADO neh bub buda yung b'name IMAN lahh . heish . GEDIK betul lah dea neh . nak men surad-2 denan pakwe aku pulok . ELAKKAN AKU SEPAK DEA SMPY KE AFRICA JEA . ahaks . kalau aku dapad lah . kalau tk dapad , bia kan jea lah . aku kan baek kan kan ^^ . dah dah . aku dah kate kann , aku nak jd buda bekk . tk bule skap macam nehh walaupun dea tela m'yaked kan aty aku . MNTAA MAAP UKEYY . p kalau aku dah tk taan denan prgaii kw , munkenn aku akan sound kw kudd ? alaa . neh baru first timee , maap an dea jea lahh . hee =) p kurgs janan laj asyk cwik pasal denan aku . aku tk suke urg cwik pasal denan aku tauk . aku tk pena pun cwik pasal denan kurg , p kurg tk puaty jea denan aku . isk isk isk . tk suke lah ! ANYWAY , aku nak jd BEKKK . janan buad aku mara sampaii cumnehh doee . hee =) . p aku dah ukey denan iezat balekk , aku dah hepy dah . aku akann lupee kann ap yung dea tela buad denan IMAN mase kad kelas . aku nak BAHAGIE denan iezat . hee . AWAK SHUH , JANAN KACAU UBUNGAN ITE =D . hee :)


Older Post | Newer Post