+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


IEZAT ? err .
Monday, 21 March 2011 | 01:59 | 0 like it
aku nan dea macam dah nk PUTUS jea . um , td pun .. taktau lah cumnee nk skapp . PELIK lahh . um . arynehh akuu tk nampa dea pun kadd kulaa . HEISH . akuu dh taktau nak skap ap nan dea lagii . aku macam dh tk syg dea . bub dea asyk majuk nun cy . andd , dea macam ad mcet nan pumpan lenn . mase aku tk ad kedit . aku dh MALAS nk layan dea lagii . kw katee , kalauu akuu mcm tknaa layan kw , kw tk akan makan kann ? tkna makan tkyah g makan lah . AKU TK KESA ! err . kw enadd aku nehh apee ? siked-2 nak majukk pulak . aku tk skap TENGS kad kw pun kw nak majuk nan aku . ap neh ? aku tk suke lah pujuk pujuk urg nehh kw tau tk ! kw tau PERANGAII aku ? TIDAKK ! err . arynehh dh 3 minggu ite kapel kan ? 28.3.2011 tuhh ite dh satu bulann b;same . p aku pun dapad rase , yungg ite tk bule TAAN LAME . err . kalau ite gado or WATEVER , msty kw skap aku yung sala . EHEM EHEM . nehh sala sapee skunk ? tk kann akuu jugak yung salaa ? SUMEE aku yung sala . mase aku ptus nan zizi pun AKU yung sala . asyk-2 aku jea . GRR ==" aku dh MALAS lahh mnde-2 cumnehh . tk pike pun sala dea kad anee , nak sala kan aku pulakk . NAK AJE AKU TUMBOK DEA ! iskk , geram sehh !


Older Post | Newer Post