+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


err . aku peneng arr ! :(
Friday 4 March 2011 | 01:07 | 0 like it
nak caye kad iezat ke tk ? hum =( . macam nak caye , p macam tk dapad pulak ! eishh . aku col jipa , tk dapad . eda nun nisa , tk dapad jugak . ee , geram sehh ! aku macam nak sepak jea mukee pumpan etuh ! gedikk sehh . tk pikee prasan aku pulak ! nakk men surad-2 denan pakwe aku . weyy , cermin lahh kw sendiry dulu ! dah lahh tk lawa ! GRR ==" . g mpus lahh kw . aku nak jd buda baekk , p kw nak cwik pasal denan aku . geram gelagela !! aku sayang kw lah iezat ! p nape kw buad aku macan neh ? =( aku tk dapad fokus mase belaja subjek yung aku suke sebub kw tau arkk =( . hum . nak numbu eman pun , susa seh nak dapad . aku nak sound dea smpy puas-2 ar ! eish . iezat kate eman yung start dulu . eman tane iezat , dea kapel denan cp . um , nak caye ke ? p izzatul ad gtau eman yung aku kapel denan iezat . hum ? aku peneng =( . iezat dh col aku 20 kly , p aku tkna angkad . tkna tkna tkna ! buad aku saked aty jea kan ? lebeh bek tkyah angkad =( bia lah dea nak mcet denan ssape pun , aku tk kesa =( . dea pun macam tk sayang kad aku jea ? um . mase bufday aku , dea lah urg yung wish aku paleng mnyk kly . 4 kaly tauk . mase 27.2 pukul 11 gtuhh dea wish aku . thenn mase bufday aku , 28.2 . kad kulaa dea sruhh izzatul wish kann . dah 2 kalyy . ahaks . pastuh mase tuh aku ad stay kulaa , nak g km . dea pun stay kulaa . bub dea kan olahragaa kan kan . dea jumpe taz jup . sempat wish aku tuk kaly ke 3 . woahh :D . thenn , mase pukul 10:06 p.m. , ite pun b'same <3 . dea wish untuk kaly ke 4 . hee . epyy sehh mase tuh . p skunk tena peneng lahh . aduyaii . aku sayang dea sanad-2 lahh . aku tkna ad urg rampas dea dr aku =( dea aku pune . buda pumpan kelas dea tuh , janan lah gedik m'gade-2 g bg surad kad dea lah ap lah . aku takna dea tinggal kan aku lah ! ='( . iezat tuh aku pune ! aku pune =( . janan lah kacau ubungan ite . aku betul-2 akan jadi PLAYER balek kalau aku putus denan CAPITAL H neh tauk =( . aku takna jd PLAYER lahh . aku tk suke ! aku nak setiaa denan pakwe aku . p durgs nak cawik pasal denan aku . um . =(


Older Post | Newer Post