+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi :) Thanks visiting my blog. Follow me okay :D

F, this is for you <3

Entry About Friends


Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


Thursday 3 March 2011 | 22:40 | 0 like it
blogg baruu <3 ahaks . nk cytee dr bufday aku . mase bufday aku kann kann , aku d'taken ulehh buda yung b'name HAIZZAT . ite same kulaa , p tk same kelas jea . first-2 , aku enadd dea tuh setiaa tau denan aku . p arynehh dea dah start GEDIK di dalam kelas dea . tau lah ite tk same kelas . p tkyah lah men surad-2 denan pumpan lenn =( . pumpan tuh dah lah same van denan aku . awak nakk cy soundd pumpan tuh kee ? huum =( . aku pun tk pena men surad-2 denan buad lakyy tauk . - setiaa pd yung satu . cehh :D . hee . thenn mase BI , aku dah tk ad mud dah nk blajaa . sebub mnde tuh lahh . heishh =="

thenn , pasal ex aku . WAN . err . dea sllu mcet aku , p aku dah tkna bls mcet dea dah . dea kann milik ica . durgs slu men mcet kan kan . malas lah nak kacau hubungan durgs . hum . thenn azizi pulakk , dea dah kapel denan buda cine . OMG . aku tk sangkee dea bule kapel denan buda cinee , dah lah buda cine tuh buda yung aku PALENG BENCI . macam tk ad urg len jeaa . hum . azizi pun , aku dah malas dah nak layan dea . dah lahh GEDIK . GEDIK siny GEDIK sane . pumpan neh pun nak , pumpan tuh pun nak . alaa , senang cyte . sume pumpan pun dea nak . ahaks . amek kw ! :p

pasal kulaa pulakk . 2 bulan kad kulaa , dah mung suke kula tuh . p aku lagy suke km . eheks . ea lah , bub membe memmbe rapad aku kad sane kan . tk dapad lupe kan durgs tauk <3 . but cegu-2 ND sume baek baek . baru abes pekse nehh , sains dapad 74 saje . woahh , naseb bek tk fail ==" . mase cegu kate , ad 5 urgs fail lam kelas aku . OMG , takud gelaa ! kalauu dapad fail , msty bapaa maraa aku =( . tk sukee arr . hee :) .

dah lah , malas nak cyte mnyk-2 . agaga .


| Newer Post